Job 36 van 126


Report this listing

Solliciteren



HR medewerker


Functie

Wat is het takenpakket voor een HR Officer?

Je staat in voor het volledige selectieproces van de nieuwe collega's: opmaak vacatureteksten, kiezen en opvolgen van de geschikte wervingskanalen, mensen interviewen, loononderhandeling en onboarding. Dankzij jouw ervaring op vlak van werving en selectie en dankzij jouw grondige screenings kan je de geknipte persoon aanwerven voor onze jobs.

Tijdens al je taken zet je mee het imago uit van ons bedrijf als sterke werkgever. Je ondersteunt mee aanwervingsacties naar scholen, stages, jobbeurzen en sociale media.

De medewerkers die vragen hebben over allerhande HR gerelateerde issues kunnen bij jou terecht. Zo help je mee aan een positieve werksfeer.

Het onboarden van nieuwe medewerkers gebeurt door jou. Je bent ook verantwoordelijk voor het uitwerken van trainingsplannen. De HR Director vertrouwt op jouw inzet bij het uitwerken en voorbereiden van HR gerelateerde projecten (absenteïsme, welzijn, werkregimes, evaluatieprocessen, cafetariaplannen, etc).

Je collega en jij werken samen met een extern loonsecretariaat. Jullie bereiden de maandelijkse loonverwerking van de medewerkers voor (bedienden en arbeiders).

Ook personeelsadministratie (in- en uitdiensttreding, hospitalisatie- en groepsverzekeringen, verwerken van sociale documenten, ...) wordt door het HR Officer team opgevolgd.

Tot slot stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op.

Bedrijfsprofiel:

Heb je al enkele jaren ervaring in HR? Ben je ook vertrouwd met het aanwerven van arbeiders als bedienden? Ben je vlot tweetalig Nederlands/Frans?

Dan hebben wij een mooi aanbod voor jou!

Jouw profiel

Wie ben jij?

- Je hebt een bachelor of master diploma behaald, bij voorkeur in een HR/Personeelswerk -gerelateerde richting.

- Je hebt zeker al 3 jaar ervaring in HR, zowel hard als soft HR. Bovendien ben je ook al vertrouwd met werving en selectie van bedienden en arbeiders profielen.

- Je kent de Belgische sociale wetgeving op je duimpje.

- Je kennis Nederlands en Frans zijn vlot (mondeling en schriftelijk). Kennis Engels is een pluspunt.

- Naast een erg vlotte kennis MS Office (zeker Word en Excel), heb je bij voorkeur ook al ervaring met een payrollpakket.

- Je bent leergierig en leert snel nieuwe programma's en taken aan.

- Je weet van aanpakken, bent een echte doener en denkt steeds oplossingsgericht.

- Je blijft steeds rustig, ook op erg drukke momenten zoals bvb. maandelijkse payroll, jaarafsluiting, evaluaties, opleidingsprojecten, etc.

- Discretie en professionaliteit draag je hoog in het vaandel.

- Je bent organisatorisch en administratief sterk, punctueel, flexibel en kan je prioriteiten stellen. Je maakt het verschil door je pro-activiteit.

- Je bent communicatief sterk en to the point en bovendien ben je een uitgesproken teamplayer.

Wat bieden wij jou? - Je komt terecht in een hecht en ambitieus team. - Je krijgt veel zelfstandigheid in je job. - Wij bieden je een leuke, uitdagende job met verantwoordelijkheid en ontwikkelingsmogelijkheden. - Je geniet daarenboven van een competitief salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen. - Je werkt vanuit ons kantoor in Heverlee.

  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Wat bieden wij jou?

- Je komt terecht in een hecht en ambitieus team.

- Je krijgt veel zelfstandigheid in je job.

- Wij bieden je een leuke, uitdagende job met verantwoordelijkheid en ontwikkelingsmogelijkheden.

- Je geniet daarenboven van een competitief salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen.

- Je werkt vanuit ons kantoor in Heverlee.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht